Keresőmarketing és keresőoptimalizálás

keresőoptimalizálás 80/20-as szabály itt is működhet, tehát látogatottság növelés kiküldesz 8 szórakoztató és nem értékesítő emailt és azt követően küldhetsz 2 értékesítő emailt. Ez az arány eltérhet bizonyos esetekben, de érdemes ezzel az aránnyal kezdeni a tesztelést. A 2 emailben egyértelmű és egyszerű kommunikációval tereld az értékesítés / vásárlás felé. Email marketing tippek kezdőknek sikerdíjas keresőoptimalizálás Ismerünk sok olyan hibát, amit szinte mindenki elkövet, ezeket mutatom meg neked, bízom benne, hogy te elkerülöd őket. 90 napos szabály : Akivel nem kommunikálsz 90 napig azt elfelejtheted. Igyekezz min. heti 1 emailt küldeni, ezzel fennt tudod tartani az összes olvasó érdeklődését. Bizalom köre : Az keresőmarketing email marketing bizalomról szól és az olvasók abban bíznak, akik értékes információkat osztanak meg velük rendszeresen. Ne írj nekik, ha rossz passzban vagy és nincs semmi szexi és izgalmas információ, amit megosztanál velük. Ne nyomulj! Ezt a hibát én is elkövettem, amikor partner kampányokban erősen harsogtam a “vegyél” szót és nem figyeltem oda az egyensúlyra. Tartsd meg az eredeti hangnemet és temperamentumot, ne nyomulj még magas jutalék esetében sem. Legyen RTSZ (rövid-tömör-szaggatott)! A legtöbb ember megijed a hosszú szövegektől, ezért nem is olvassák el. Rövid, velős üzenettel és jól tördelt szöveggel el tudod érni, hogy átfussák az emailed. Milyen hírleveleket küldjünk? Az olvasók többsége HTML hírleveleket olvas, de vannak akik a szöveges hírleveleket szeretik inkább.

This entry was posted in keresőoptimalizálás and tagged . Bookmark the permalink.

Leave a Reply