Webáruház készítés és fejlesztés marketinggel

Ugye egy nagyon jó példa. Ha azt írod be, hogy használt angol babaruha és nem nézzük a másik oldalát vadonatúj next babaruha, akkor valószínű, hogy az előző jobban fog konvertálni. Ugyanis Magyarországon vagyunk, itt mindenki a használt, az olcsóbb, de még ugyanakkor jó minőségű termékeket keresi. Van egy réteg persze, aki arra is rá fog kattintani, illetve azt fogja keresni, hogy új next babaruha. De ez egy nagyon kevés, egy nagyon kis szűk réteg lesz. Próbáld meg megsaccolni azt is, hogy a bizonyos kulcsszó, amiről beszélünk, az mennyire okozhat csalódást. Tehát, ha rákattint valaki, és rámegy az oldaladra, akkor hány százalék, hogy azonnal visszafordul, bezárja az oldalt vagy csak egyszerűen új keresést indít a böngészőből.A webáruház készítés, ha már meglévő weboldalad van, akkor ezeket a kulcsszavakat google analytics statisztikai softveréből pontosan látni fogod. Látni fogod, hogy melyik kulcsszóra történik az, hogy nagyon sokan visszafordulnak, hogy nagyon gyorsan elhagyják valamilyen módon az oldalad szinte azonnal. A harmadik oszlopban egy nagyon fontos értéket kell majd megjósolnod, ezek a konverziós értékek. Már bizonyára Te is találkoztál ezzel a szóval, hogy konverziónövelés, konverziós érték, konverziós csatornák.

This entry was posted in Uncategorized and tagged . Bookmark the permalink.

Leave a Reply